  • Data: 2021-01-13 18:49:02
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fff200b$0$532$6...@n...neostrada.
    pl...

    >No oczywiście, bo żeby coś źle zrobić obywatelowi, to koniecznie musi
    >być osobisty kontakt z obywatelem.
    >Bez osobistego kontaktu z obywatelem nie da się np. sfabrykować w
    >laboratorium dowodów przeciwko obywatelowi.

    Nie trzeba fabrykowac, mozna uczciwie sprawdzic, ze ta ulotka to na
    tej maszynie zostala napisana :-)

    >Zapisujesz się do organizacji przestępczej - jesteś przestępcą.
    >Jak policja wpada do siedziby mafii, albo do fabryki podróbek czy
    >fałszywych dokumentów, to krzyczy "sekretarki, telefonistki i
    >laboranci zostają, a resztę zapraszamy do pierdla"?

    Taa ... i co - robotnikow robiacych te podrobki to zamykaja na dlugo ?

    A szefa zwalniaja, bo on przeciez tych podrobek nie robil ?

    Sekretarka to tam niekoniecznie wie co oni robia i na ile legalnie ...

    J.