  • Data: 2021-01-13 17:33:17
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    strzał w potylicę, lub z kałacha w płynącego przez Odrę, to było

    > Tak, czy siak, to trzeba sądzić sprawcę, a przypadkowe osoby.

    Niby tak, ale skoro kulsony łapią przypadkowe osoby, tylko dlatego że
    julek nie lubią. No widzisz kulson - jak kuba bogu tak bóg fidelowi.

    > Okazało się, ze mogą i masz skutki tego
    > na ulicach.

    Za skutki to jest odpowiedzialna kulsoneria, która na rozkaz
    wicepremiera zaczęła pałować julki a wcześniej bez żadnego trybu
    ganiając ludzi po lasach czy na myjniach i bijąc przedsiębiorców. NIe
    wykręcaj alika ogonem. Jak wam mówili, że w kilka miesięcy
    przepierdoliliście społeczne zaufanie, które (niesłusznie zresztą)
    ciułaliście dwie dekady i chodzenie na wojnę ze społeczeństwem to
    kiepski pomysł, to mieliście to w dupie. A teraz mówisz, że to co się
    odpierdala, to wina tego, że komuś emki zabrali (również w wielu
    wypadkach niesłusznie)?

    Poniekąd słusznie się obawiasz. Skoro raz się dało, bo kogoś
    społeczeństwo nie lubi to go nie bronili, to masz rację - kiepsko to
    wygląda - w razie jak ktoś wpadnie na podobny pomysł, to rzeczyuwiście
    wiele większych protestów w obronie "kulosnów" nie będzie niż w
    przypadku "ubeków". I tamci będą tak samo argumentować - to pewnie nawet
    niezgodne z prawem, no ale nie ma komu orzec - więc czekaj i zdychaj.

    --
    Shrek