  • Data: 2021-01-12 13:36:01
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ffae60d$0$512$6...@n...neostrada.
    pl...
    >W dniu 10.01.2021 o 10:42, Kviat pisze:
    [...]
    >Ten przepis mamy od 1964 roku, więc można wyjątkowo, jak na warunki
    >Polskie uznać, że pogląd jest jednoznacznie doprecyzowany i wyjątkowo
    >pomimo zawieruch historycznych nie uległ zmianie. Nota bene chyba na
    >całym świecie tak jest. Nie wiem, jak z USA, bo oni tam mają
    >Szeryfów,
    >którzy de facto są jakby firmą ochroniarską wynajętą przez lokalny
    >samorząd do wykonywania władzy policyjnej na danym terenie. Ale to
    >jedyna znana mi w tym zakresie wątpliwość, bo po prostu nie wiem, jak
    >oni tam mają.

    Nie zapominaj, ze "policji panstwowej" to oni tez nie maja, a
    policjant jest pracownik lokalnego samorzadu - np NYPD.

    Tzn maja FBI, ATF, SS, USPS, tudziez rozne policje stanowe (Texas
    Ranger) ..

    >Ufam, że kiedyś ktoś to ogarnie i ukarze autorów niezgodnych z prawem
    >aktów normatywnych, ale chwilowo podżeganie ludzi do pozywania
    >poszczególnych policjantów wykazuje tylko indolencję autorów takich
    >pomysłów, albowiem sąd to będzie z urzędu odrzucał.

    Albo nie bedzie :-)

    Albo minie pare lat - nastepca Ziobry kasacje zlozy i policjant
    zaplaci za wykonywanie rozkazow :-P

    Albo ich postawimy na pomnikach :-P

    J.