  • Data: 2024-04-03 01:27:27
    Temat: Re: Ful profeska
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W skrócie. Policjant zatrzymywał samochód, a zajście nagrywał jadący za
    > zatrzymywanym inny kierujący. Zatrzymywany nie zatrzymał się. Policjant
    > zostaje poza kadrem kamery.

    Ale najpierw biegnie (z podskokiem) do radiowozu.

    > Po chwili widać, jak radiowóz "na błyskach"
    > przemyka prawą stroną koło nagrywającego

    Tak.

    > oraz tego, co się wcześniej nie
    > zatrzymał

    Nie.

    > i pędzi gdzieś "w prawo" w inną ulicę.

    Ten, który się nie zatrzymał, skręcił w prawo.
    Radiowóz pojechał prosto (ominął skręt w prawo, ten wspomniany
    wcześniej), i dopiero później na rozwidleniu pojechał w prawo.

    Albo inny film oglądałeś, albo chciałeś skorzystać z okazji, że PD filmu
    nie obejrzał i da się nabrać. I że nikt nie zareaguje.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr