  • Data: 2009-03-23 13:15:03
    Temat: Re: Domek na działce - zagrożenia przy zakupie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > Tzn. że ktoś z ulicy przychodzi i każe rozebrać? Pewnie nie.

    No taki np. inwestor w rodzaju GDDKiA?

    > 1. Altana w ogrodzie jest obiektem wolnostojącym, parterowym,
    > zapewniającym rodzinie warunki do wypoczynku.
    >
    > Czyli domek piętrowy się nie łapie.

    Łapie się.
    Większość domów (wszystkich, nie tylko tych na działkach) piętro ma w formie
    użytkowego poddasza.
    Co dalej oznacza dom parterowy.
    Mój ma wysokość chyba z 9 m i też jest parterowy. ;-)

    > Poza tym altana do domek dający warunki do wypoczynku, a nie do
    > mieszkania.

    Dobre warunki do wypoczynku jeśli się różnią z minimalnymi warunkami do
    mieszkania, to tylko na plus.

    Większość altan też te funkcje spełnia.