  • Data: 2009-03-23 15:24:24
    Temat: Re: Domek na działce - zagrożenia przy zakupie
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 15:58:37 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Czyli zwykłego użytkowania?
    > Bo przecież innego tytułu działkowicz od ROD nie dostanie. Oj bardzo
    > wątpię.

    Trzeba by przetrzepać orzecznictwo -- może sądy dopuściły podobny
    mechanizm i w przypadku władania nieruchomością gruntową na innej
    podstawie?

    > A co do meritum?
    > Jakie te papiery musi mieć?

    Dokumenty związane z prawem do nieruchomości, kwity związane z
    pozwoleniami na budowę (jeśli budynek nie był użytkowany), elektryka
    (jeśli ma być doprowadzona).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl