  • Data: 2009-03-23 13:37:39
    Temat: Re: Domek na działce - zagrożenia przy zakupie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > Jeśli są przepisy, które mówią, że taka zabudowa nie jest dopuszczalna w
    > danym miejscu (nie wiem -- powtarzam po kolegach), jeśli budynek powstał
    > bez pozwolenia (co jest konsekwencją założenia powyższego), jeśli był
    > użytkowany bez pozwolenia na zamieszkanie -- to nie są one tak do końca
    > legalne.

    Jasne.
    A to miarkowanie jak się odbywa w praktyce?
    Np. altanka może mieć 25 m2, ma 30m2, czy to oznacza że z tego tytułu iż
    jest samowolą odszkodowanie za altankę nie należy się wcale?
    Czy należy się np. w 5/6?

    > Jeśli są perfetto legalne, to oczywiście miarkowanie nie wchodzi w
    > rachubę.

    Rozumiem.
    Czyli trzeba szukać legalnego domku.
    A jakieś inne możliwości ew. utraty odszkodowania są w jego przypadku?

    Nie chciałbym żeby kupujący wtopił całą kwotę i dalej nie miał gdzie
    pomieszkiwać.