eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową? › Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
  • Data: 2013-10-24 09:15:17
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5268902e$0$2150$65785112@news.neostrada.pl...
    > On 2013-10-23 16:35, sqlwiel wrote:
    > [...]
    > Otóż:
    > 1.
    > (...)
    >
    > Aktualnie w Bundestagu nie ma nie tylko 8,7% posłów -członków
    > Komunistycznej Partii Niemiec, ale nie ma tam ani jednego posła- członka
    > tej partii!

    I to jest prawda. Przepraszam jeżeli kogoś wprowadziłam w błąd samą nazwą.
    Wynikała ona z tego że każdy spotkany Niemiec w Hamburgu w dwa tygodnie temu
    jednoznacznie tak określał partię Die Linke, partię która w swoim statucie i
    programie programie odwołuje się do haseł Karola Marksa, krytykując zarówno
    koncentrację kapitału w rękach prywatnych, jak i prymat międzynarodowych
    rynków finansowych. Paria ta uzyskała 8,7% głosów i ma 64 mandaty w
    Bundestagu (czyli wiecej niż zieloni). Ci komuniści w każdych kolejnych
    wyborach uzyskują coraz wiecej głosów i mandatów.

    Trzeba wyraźnie zaznaczyć że w Niemczech ludzie jednoznacznie nazywają ich
    komunistami, ale nie robią z tego powodu afery na cały świat. U nas Wałęsa,
    Tusk, Kaczyński hasło komunista czy postkomunista używa tak jak Kościół
    hasło diabeł i mianuje swoich przeciwników politycznych postkomunistami.

    > 2.
    > I...)
    >
    > To są rozbudowane kłamstwa Danusi, wymagające szerszego komentarza:
    > a. Podane dane sa z gruntu fałszywe! Tylko 15% Amerykanów nie ma
    > ubezpieczenia, ale i oni korzystają m.in. z bezpłatnej opieki lekarskiej i
    > innych beneficjów w ramach m.on. Medicaid, Medicare, liczne programy
    > programy stanowe itp.

    Baju, baju. Zwykła maniupulacja liczbami i faktami. 15% pracujących
    amerykanów którzy wg. niektórych źródeł nie opłacają żadnego ubezpieczenia
    to dane którymi firmy ubezpieczeniowe mamią ludzi. Dane rządowe są
    jednoznaczne: 30% WSZYSTKICH obywateli USA nie ma żadnego ubezpieczenia.
    Program typu Medicaid a zwłaszcza Medicare są dopiero wdrażane przez Obame
    z wielkim oporem republikanów (ostatni kryzys).
    Wmawiana ludziom przez dziesiątki lat zasada: "Nieważne że ja mam
    ubezpieczenie na 3 dni pobytu w szpitalu, liczy sie tylko to że sąsiad
    będzie zdychał pod płotem, ja jestem od niego lepszy" jeszcze przez wiele
    lat bedzie mąciła mózgi ludziom w USA. Dlatego europejczycy którzy tam
    trafiają często mają opad szczęki, kiedy rozmawiają na ten temat z
    miejscowymi.