  • Data: 2003-03-16 20:29:35
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: "mokrymir" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:b52h5a$dc4$2@news.onet.pl...
    > Użytkownik mokrymir napisał:
    > > I już mamy zainstalowanego dilera
    >
    > z jakiego zakładu uciekłeś?

    Mną nie kierują żadne negatywne emocje , ponieważ mam sztywne łącze
    i dzięki temu mogłem sobie to i owo zaobserwować ,ponieważ nie mam
    stresu jaki rachunek mi rachunek przyjdzie . Ale widzę tu pewna analogię
    do ZUS . Niby wszystko w ramach prawa. Ale tylko NIBY . Wszyscy i tak
    wiedzą o co chodzi , a jak to jest twoja praca scream , to musisz się
    wykazać
    przed szefostwem . I więcej na żadne pieprzenie nie będę odpisywał. Wszyscy
    którzy otarli się o sprawie wiedzą o co chodzi i nie ma co udowadniać że nie
    jest się wielbłądem. Niejednokrotnie bywa i tak że trzeba odpowiedzięć czy
    chcesz
    program dostepowy odpowiedż nie nie pozwala zamknac okna . I człowiek
    z desperacii klika tak . Albo 50 innych podstepnych numerów , że ten kto
    emituje
    ową stronę ma czyste ręce . To takie wykorzystywanie przepisów w złych
    intencjach. Mir.