  • Data: 2005-05-10 21:22:13
    Temat: Re: [DŁUGIE] Kiedy można fotografować bez zgody a kiedy nie ?
    Od: JanuszHr <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 10 May 2005 15:55:49 -0500, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > A do czego te zdjęcia szkole / w szkole były potrzebne?
    >
    > Jeżeli zgoda była dana bo fotograf potrzebował zdjęcia do czegoś tam, to
    > dyrektorka przekroczyła swoje uprawnienia.

    No własnie masz rację.
    Z pierwszego pytania wyraźnie wynika ,że chciał publikować na stronie
    internetowej.Dla mnie jest to równiez oczywiste ,że dyrekacja sszkoły nie
    ma prawa podejmować tego typu decyzji.
    Uważam co już upr4zednio napisałlem ,że należy powidaomic kuratorium i
    zronic dyrekcji tak na wszelki wypadek awanturę.Następnym razem przyjdzie
    facet i powie ,że potrzebuje dzieci doo filmu ? i co też będzie zgoda?
    JanuszHr