  • Data: 2022-08-19 20:06:16
    Temat: Re: Czynności spadkowe u notariusza
    Od: Monika Pawłowska <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie.

    Dawid - dziękuję Ci jeszcze raz za cierpliwość i dokładne wyjaśnienie i
    tzw. "sorki" za mój wcześniejszy komentarz. Spodziewałam się odpowiedzi
    tak/nie, a tu kwestie prawne wydaje się, że przerastają tzw. "normalnego
    obywatela", za którego się uważam. W tym gąszczu praw czuję się jak
    dziecko we mgle, ale okazuje się, że trzeba na to patrzeć szerzej. Ale
    to tylko pokazuje, że polskie prawo jest złe, zbyt skomplikowane, kiedy
    do wyjaśnienia potrzeba np. decyzji SN.
    Jak się wydaje w takich przypadkach, gdy w sytuacji błędnego orzekania
    przez sądy niższej instancji, a wyrok SN był inny, to powinno być
    automatyczne i bezwzględne pociąganie do odpowiedzialności tych, którzy
    wydali taki wyrok, niezgodny z prawem. Bezwzględnie.

    Wszystkiego najlepszego,
    Monia