  • Data: 2013-05-16 23:38:38
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-15 00:15, K pisze:
> [...]
    Ja bym się zesrał w majty jak by taki wielki chuj mnie straszył.
    Nie ważne czy gruby czy nie. Co najmniej dwóch sportówców emerytów
    grubasów znałem a 20 letnich synków znawców Lechac i Warki to po
    nieprzespanej nocy by rozjebali w drobny mak.
    Ile pompek zrobisz? Ile KM przebiegniesz bez postoju?

    > ciekawe co bys pierdolil jakby tucznik np pobil albo zabil kontrolujacego.

    Zdziwnie;/
    Fajnie się pierdzi przed PC, ale już na macie jest ciężko a co dopiero
    na ulicy!