  • Data: 2013-05-17 14:19:47
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:rs2o8h90ptiz.svc16vgbxbng$.dlg@40tude.net...

    > Roznych sie kontroluje na drodze.

    Yep, ale drogówka to taka drogowa prewencja, od pierdół są i nic więcej. A że
    bywają dziwne sytuacje; no bywają.

    > Skradzione mercedesy, skradzione tiry, transporty narkotykow ...
    > ja im tam w legitymacje nie zagladalem - prewencja drogowa, czy
    > drogowka z AT .. dosc ze strzelac nie umieli i im zabawki zabrali :-)

    Od tego są kryminalni z sekcji drogowej, od transportów narkotykowych to ci od
    narkotyków. Jedni i drudzy wspierają się facetami z AT/GSR. Ogólnie, wbrew temu
    co się wszystkim wydaje to policja to nie jest twór jednolity aka monolit.
    Drogówka z prewencją to są krótko mówiąc od pierdół, dzielnie ich w tym
    wspierają dzielnicowi. Wywiadowcy zajmują się troche cięższymi rzeczami ale
    ogólnie to nadal w jakimś stopniu sekcja prewencji jest. Pętają się na mecze
    piłkarskie, szwędają po ulicach w poszukiwaniu elementu czy podejrzanych
    pojazdów; prowadzą też obserwacje, czy pozorowane transakcje. Niestety czasem im
    odwala i zaczynają się uważać za bóg wie kogo; ale potem przychodzi jakiś
    komisarz i sprowadza ich na ziemie.
    Sekcje kryminalne - w zależności od komendy, podział może być różny; np.
    Warszawa ma wydział zabójstw (dlatego nikt mnie nie zmusi by tam mieszkać :P);
    drogowa (wypadki z rannymi i śmiertelne, kradzieże, transporty rzeczy ogólnie
    nielegalnych), zaginięcia, ds. mienia i ta moja czyli wszystko od uszkodzeń
    ciała, gwałty, przez samotne zwłoki po zabójstwa. Osobno są gospodarczy,
    narkotykowi... Wszystkie te sekcje korzystają z prewencji z drogówką (bo ktoś
    musi stać i pilnować gapiów :P); a od brudnej roboty to jest GSR/AT (w
    zalezności od nazwy).
    Drogówka faktycznie nie musi być wybitna w strzelaniu, oni mają jeździć. Oni i
    tak w zasadzie mają spore szanse nigdy nawet nie wyciągnąć broni :P. Dlatego nas
    jakoś nie zdziwiło gdy się okazało że to policjant zastrzelił kolegę... dziwnym
    trafem drogówka ma żawsze najgorsze wyniki na strzelaniu... Ale oni mają umieć
    jeździć, strzelanie niech zostawią komuś innemu. Prewencja zresztą podobnie,
    choć oni jednak zwykle bardziej się starają na strzelnicy; i ciężko się im
    wyjaśnia że powinni się jednak skupić na hand2hand i zabawach z pałką; bo to im
    się jednak bardziej przyda w pracy, bo strzelać to u nas wolno dopiero po
    odbyciu długiej rozmowy towarzyskiej, fafdziesiętu ostrzeżeniach - w tym czasie
    to większość sprawców podda się z głodu i pragnienia. Podejrzewam że ustawodawca
    to właśnie musiał mieć na myśli - głodem i pragnieniem ich. Niestety nie wziął
    pod uwagę tych co się mogą zastrzelić / zabić inną metodą; ale no cóż.

    > Komendant rozkaze, to beda mieli zadania specjalne :-)

    Ta... dzisiaj stoimy na jednej nodzę panowie, bo mamy akcje wspierającą
    bociany...

    >>> P.S. i bagnety maja na wyposazeniu
    >
    > No ale policjant z bagnetem ? Czy rozporzadzenie na to pozwala :-P

    Biorąc pod uwagę klasę karabinu SKS to tym bagnetem to pewnie można najwyżej
    kiełbaski usmażyć... Toć SKS-em w walce to najbardziej opłaca się walić kolbą w
    czerep.

    WhiteD