  • Data: 2020-10-22 16:18:56
    Temat: Re: Czy to jest homofobiczna mowa nienawiści Starego Testamentu?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.10.2020 o 11:50, A. Filip pisze:

    > Normalne prawnicze?
    >
    > "Zaklinasz" rezultat prawnego postępowania zamiast poczekać na
    > (prawomocny) wyrok sądu. Ja dopuszczam możliwość że sąd rozstrzygnie
    > inaczej niż ja uważam za właściwe

    Ja dopuszczam możliwość, że sąd rozstrzygnie niewłaściwie i niezgodnie z
    prawem (o logice i zdrowym rozsądku nie wspominając), gdy trafi na
    jakiegoś religianckiego sędziego, który będzie miał w dupie prawo i
    logikę, bo wiara będzie ważniejsza.

    Są przesłanki żeby tak przypuszczać:
    https://oko.press/polska-pieklem-kobiet-pis-i-trybun
    al-julii-przylebskiej-wprowadzili-zakaz-aborcji/

    Po jakiemu to jest?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr