  • Data: 2020-10-22 16:59:35
    Temat: Re: Czy to jest homofobiczna mowa nienawiści Starego Testamentu?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.10.2020 o 14:27, J.F. pisze:

    > To teraz przeczytaj niektore swoje wypowiedzi :-)

    Wymień jedną, zacytuj czy coś, bo nie wiem o co ci chodzi.

    > Tego istotnie nie pisales, ale to tylko cytat ze zrodla historycznego,
    > ktorego zreszta KK zakazuje traktowac doslownie.

    Ale ogarnąłeś, że to trochę wyżej, to też cytat, tylko że sparafrazowany?
    Czy to zbyt trudne dla ciebie?

    Ja wiem, że wyznawcy wybierają to, co akurat im pasuje, ale to właśnie
    powoduje, że nie są wiarygodni i ta cała ich argumentacja kupy się nie
    trzyma.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr