  • Data: 2020-10-21 14:27:46
    Temat: Re: Czy to jest homofobiczna mowa nienawiści Starego Testamentu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f8f4190$0$510$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 20.10.2020 o 18:19, J.F. pisze:

    >O czym ty bredzisz? Gdzie ty tu widzisz analogię? LGBT mają jakiś
    >swój kościół z funkcjonariuszami?

    Ale co za roznica ? Jemu sie nie podoba LGBT, a tobie KK.
    I nagle pracodawca kaze ci byc dumnym z KK :-)

    A LGBT - patrzac po nasileniu roznych akcji - jakas tam organizacje
    maja ...

    >Ale odpowiem, skoro masz z tym problem i nie wiesz co trzeba zrobić.
    >Albo bierzesz urlop, albo się zwalniasz z takiej roboty, albo olewasz

    Albo mowisz "ja sie tu nie najmowalem na propagandyste, i nie
    bedziecie mi mowic co mam myslec" ..

    >nie dziękujesz klechom, albo zgłaszasz gdzie trzeba czy od razu
    >idziesz do sądu, że poczułeś się dyskryminowany. Dorosły, zdrowy
    >psychicznie człowiek, ma wiele możliwości.

    No to wlasnie wykorzystal jedna z wielu mozliwosci.

    >A nie, że piszesz bzdury na forum firmy, w stylu:
    >"biada katolowi, lepiej by mu było uwiązać kamień młyński u szyi i
    >pogrążyć go w głębokościach morskich". A także: "Ktokolwiek obcuje z
    >katolem, popełnia obrzydliwość.

    To teraz przeczytaj niektore swoje wypowiedzi :-)

    >Będzie ukarany śmiercią, a jego krew spadnie na niego".

    Tego istotnie nie pisales, ale to tylko cytat ze zrodla historycznego,
    ktorego zreszta KK zakazuje traktowac doslownie.

    >i potem się głupio tłumaczysz, że przecież tak w jakiejś książce
    >napisali i że to tylko cytat. To już cytować nie wolno?
    >Koleś grozi śmiercią i jest zdziwiony, że nie wolno... Upośledzony?

    Jakos tylko ty dostrzegasz to grozenie smiercia. Przewrazliwiony
    jestes :-)

    >Twój przykład jest z dupy, bo firma nie zachęcała do podziękowań
    >homoseksualistom, tylko zachęcała żeby innego człowieka traktować jak
    >człowieka.
    >Trzeba mieć nieźle narypane w głowie, żeby poczuć się tym urażonym.

    Cholera wie, co tam w pelni zachecala, bo zrodla jakos znikly.
    Ale "Miesiac Dumy LGBT" cos juz mowi.

    >Nie bredź.
    >Nikt go nie zmuszał do popierania jakiejś instytucji.

    >Co złego widzisz w tym, żeby każdy człowiek miał obowiązek
    >traktowania innego człowieka jak człowieka? Oj... zdaje mi się, że w
    >tym kraju jeszcze jest taki obowiązek. Czy może już nie ma?

    A mozna wejsc na prelekcje Zyda z transparentem "nie zabijajcie
    Palestynczykow" ? :-P

    J.