  • Data: 2006-12-11 01:15:47
    Temat: Re: Czy prawo to tez dowód ?
    Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Skad Ci siew zięła taka interpretacja? Taż w wypadku roweru był oby ich
    > na takiejs zerszej drodze kilkadziesiąt nawet.

    Rower nie jest wielośladowy. No chyba że doczepimy kółeczka z boku. Ale
    ja dokładnie tak samo rozumuję.

    > Zero na pewno być nie moze, bo t onie bedzie droga :-)

    Nie znalazłem przepisu ezplicite wyznaczającego minimalną szerokość drogi.

    > I do tego musisz aż tak skomplikowanych zabiegów dokonywać? Opisz bliżej
    > skąd Twój problem, bowiem wydaje mi się, że nie o to chodzi w sprawie, o
    > czym Ty myślisz. To, z na drodze jest tyle pasów ruchu ile zmieści się
    > pojazdów wielośladowych, to wydaje mi się oczywiste.

    Zostałem walnięty przez wyprzedzającą mnie panienkę w miejscu gdzie
    jest podwójna ciągła i moim zdaniem nie wolno mnie było wyprzedzać.
    Tymczasem drogówka i biegły stwierdzili że na oko widać że w tym miejscu
    są dwa pasy ruchu (na dowód zdjęcie z dwoma niewątpliwie mieszczącymi
    się maluchami) i że to ja nieostrożnie zmieniałem pas z prawego na lewy.
    Tymczasem ja jechałem środkiem, więc nawet jak by były tam dwa pasy
    ruchu to i tak zajmowałem oba i nie wolno mnie było wyprzedzać. Ale
    świadków na to nie mam, stąd wolę wykazać, że w tym miejscu zgodnie z
    pord nie mieszczą się dwa pasy ruchu.
    Adam