  • Data: 2006-12-11 18:07:52
    Temat: Re: Czy prawo to tez dowód ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:elju75$6la$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > I o to mi właśnie chodzi. Można wywieść z tej definicji oraz definicji pojazdu
    > wielośladowego, że pas ruchu to co najmniej 2.9m czyli na drodze o która mi
    > chodzi był tylko jeden. A to że tam czasem jeżdżą w dwóch rzędach, czasem w
    > trzech albo przejedzie peleton Wyścigu Pokoju w 12 rzędach nie ma znaczenia.

    Ja wiem o co Ci chodzi. Ale nadal, jeżli wyprzedzająca Cie zamiast pojechać po
    sąsiednim pasie pojedzie okrakiem częsciowo po Twoim, to nie zwalnia Cię to z
    ustąpienia jej pierwseństwa. Co najwyżej ją można ukarać za jazdę "okrakiem".

    > Wiesz że w lusterku bocznym nie zawsze widać że ktoś z dużym silnikiem ukrywa
    > się za samochodem i co za tym idzie o ile nie masz świadków że rzuciłeś okiem
    > to tego nie udowodnisz ?

    Mnie uczono, że więcej czasu powinno się w ruchu miejskim poświęcać na patrzenie
    w lusterka, niż do przodu. Wówczas nie ma siły i nikt Cię nie zaskoczy. Ty masz
    się upewnić, że nikomu drogi nie zajeżdżasz.