  • Data: 2006-12-11 00:52:16
    Temat: Re: Czy prawo to tez dowód ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:eli9nr$ofh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Konkretnie chodzi mi o to ile pasów ruchu jest na drodze. Pord twierdzi że :
    > pas ruchu - każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu jednego
    > rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony znakami drogowymi;
    > Powszechna intepretacja (która bije we mnie) jest taka, że tych pasów na
    > jezdni jest tyle ile akurat pojazdów się wepchnie.

    Skad Ci siew zięła taka interpretacja? Taż w wypadku roweru był oby ich na
    takiejs zerszej drodze kilkadziesiąt nawet.

    > Nie ważne czy quadów czy KTO Rosomak. Czyli na tej samej jezdni może być w
    > zależności od chwili od 0 do 4 pasów ruchu.

    Zero na pewno być nie moze, bo t onie bedzie droga :-)

> [...]
    > przez quady o szerokości 1.4 m, bo nie zmieszczą się na nim ciężarówki.
    > Szerokość pasa na mocy ustawy musi być zawsze większa niż szerokość
    > najszerszej dopuszczonej do normalnego ruchu ciężarówki. Tak mi to wynika z
    > ustawy. I jak się dogrzebałem tak samo jest to ujęte w Rozporządzeniu MI o
    > znakach drogowych. Minimalna szerokość oznakowanego pasa musi mieć 2.9m, a w
    > wyjątkowych przypadkach można wyznaczyć mniejszą (ale nie mniej niż 2.75m)
    > jednocześnie zakazując na tym pasie ruchu pojazdów o szerokości mniejszej niż

    I do tego musisz aż tak skomplikowanych zabiegów dokonywać? Opisz bliżej skąd
    Twój problem, bowiem wydaje mi się, że nie o to chodzi w sprawie, o czym Ty
    myślisz. To, z na drodze jest tyle pasów ruchu ile zmieści się pojazdów
    wielośladowych, to wydaje mi się oczywiste.