  • Data: 2006-12-11 15:40:59
    Temat: Re: Czy prawo to tez dowód ?
    Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie, bowiem na jednym pasie ruchu kieści się jeden rząd pojazdów z
    > definicji.

    I o to mi właśnie chodzi. Można wywieść z tej definicji oraz definicji
    pojazdu wielośladowego, że pas ruchu to co najmniej 2.9m czyli na drodze
    o która mi chodzi był tylko jeden. A to że tam czasem jeżdżą w dwóch
    rzędach, czasem w trzech albo przejedzie peleton Wyścigu Pokoju w 12
    rzędach nie ma znaczenia.

    > Tak. Przed ominięciem wyrwy wypadało by rzuci okiem do lusterka, czy aby
    > ktoś się nie wciska pomiędzy Ciebie a znak P-4 :-)

    Wiesz że w lusterku bocznym nie zawsze widać że ktoś z dużym silnikiem
    ukrywa się za samochodem i co za tym idzie o ile nie masz świadków że
    rzuciłeś okiem to tego nie udowodnisz ?
    Adam