  • Data: 2006-12-10 22:08:53
    Temat: Re: Czy prawo to tez dowód ?
    Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):

    > Chcesz przeprowadzić dowód z prawa?

    Chcę w razie gdyby mój wywód nie przekonał sędziego, pokazać czarno na
    białym, że moja interpretacja przepisów KD jest identyczna jak prawników
    z Ministerstwa Infrastruktury.
    Swoją drogą naszukałem się tego przepisu zdrowo. Czy będę mógł zażądać
    zwrotu kosztów za poświęcony na grzebaniu w przepisach czas ? I wg
    jakiej stawki ?

    > Tak, wniosek o powołanie świadka zawsze musi wskazywać okoliczności,
    > na jakie dowód ma być przeprowadzony.

    Ale wystarczy mu zarzucić nierzetelność, czy muszę konkretnie wskazać
    na jej wszystkie przejawy ? Czy mogę choć trochę ich zostawić na rozprawę ?

    Adam