  • Data: 2021-11-25 12:17:12
    Temat: Re: Czy pozbycie się milionów Polaków nie uratowało RP3?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Nov 2021 12:01:24 +0100 (CET), A. Filip wrote:

    > I ten "geniusz ekonomi" *musiał* to zmienić natychmiast mając głęboko w
    > dupie skutki społeczne? Czy też może go znacznie przerosło ich ogarnięcie?

    Ale to i tak by blyskawicznie wyszlo.
    Bo co - chciales sobie kupic pralke Frania czy malucha ?

    A co mialby zrobic, aby tak nie bylo - cla zaporowe wprowadzic,
    czy podniesc kurs walut, zeby nas nie bylo na zachodnie i wschodnie
    stac?

    Natomiast owszem - zarzucam mu, ze jakos slabo pilnowal, czy
    dyrektorzy tych panstwowych zakladow sobie radzą, moze trzeba bylo
    wczesniej interweniowac i ich zmienic, zanim zaklad padl.

    Ale to niby bylo zadanie innego ministra.

    > Naród jest dla ekonomii czy ekonomia dla Narodu?
    > Terapie szokową się wybacza (tylko) jeśli wyjdzie.

    No coz, jesli chodzi o moje zdanie, to wyszla.
    Nagle zaczalem zarabiac wiecej prawdziwych pieniedzy,
    czyli dolarow lub marek, i moglem sobie wiecej kupic.

    A ze tam gdzies pracownicy PGR leżą, to co mnie to obchodzi.
    Albo ze górnicy strajkują, bo zarabiaja dobrze, a oni by chcieli po
    staremu - bardzo dobrze ...

    J.