  • Data: 2021-11-25 12:01:24
    Temat: Re: Czy pozbycie się milionów Polaków nie uratowało RP3?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale to nie calkiem tak, ze wpedzil w bezrobocie - ono juz bylo,
    > tylko ukryte/zakamuflowane. [...]

    I ten "geniusz ekonomi" *musiał* to zmienić natychmiast mając głęboko w
    dupie skutki społeczne? Czy też może go znacznie przerosło ich ogarnięcie?
    Naród jest dla ekonomii czy ekonomia dla Narodu?
    Terapie szokową się wybacza (tylko) jeśli wyjdzie.

    Więcej niż jedna droga prowadzi do celu, wybrać (przeważnie) można.

    --
    A. Filip