  • Data: 2022-06-26 15:26:13
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo moja opinia dotyczy przepisu karnego mającego tu zastosowanie, a nie
    > oceny zachowania oszołoma z kamerą.

    Przepis nie ma tu zastosowania, bo nie masz _żadnej_ podstawy do
    twierdzenia, że masz doczynienia ze szpiegostwem. Równie dobrze w wolnym
    czasie może gwałcić ministrantów, podrabiać banknoty albo gotować metę.
    Ale na razie nic na to nie wskazuje, więc żaden z przepisów dotyczących
    tych przestępstw nie ma wobec niego zastosowania. Podobnie jak twój
    wyimaginowany o rzekomym szpiegu.

    > Jeśli jest takim idiotą, że w celu
    > nakręcenia głupiego filmu popełnia przestępstwo, to już jego problem.

    Problem w tym, że żadnego nie popełnia, natomiast ty usiłujesz
    przekroczyć uprawnienia wymyślając dla niego bzdurne zarzuty.
    > Może warto iść w kierunku uznania go za
    > niepoczytalnego po prostu.

    Pisz dalej - coraz ciekawiej się robi;)

    Słuchaj - mam taki pomysł - on sobie monetaryzuje rozmowy z
    funkcjonariuszami, ty masz dużo do powiedzenia - weź do niego w
    komentarzach skrobnij z linkiem do tej dyskusji - napewno będzie
    zainteresowany stworzeniem odcinka z tobą. On zarobi, ty go wyjaśnisz,
    może komendant da premię za wyjaśnienie oszołoma? My sobie obejrzymy na
    youtubie jak go gasisz - wszyscy wygrywają:)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!