  • Data: 2022-06-26 21:24:04
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pierwszy element (sprawdzenie co nośniki i urządzenia zawierają) da się
    > stosunkowo szybko ogarnąć, bo są odpowiednie oprogramowania pozwalające
    > na wykonanie kopii binarnej urządzeń. Potem można same urządzenia
    > (nośniki) zwrócić "szpiegowi", a badać sobie kopie. Czasem może tu być
    > jednak wymagana współpraca ze strony "szpiega". Są urządzenia, które bez
    > podania hasła źle się kopiują i biegłemu trzeba wysłać wówczas całe
    > urządzenie. Tu bywają czasem problemy, bo "szpieg" dla podniesienia
    > swojego prestiżu odmawia współpracy, a organy zwrotu mu urządzenia. Znam
> [...]

    Dziecko drogie, to co piszesz to odwrócenie rozumienia państwa prawa.
    Tak działają reżimy i państwa faszystowskie.
    "Stoimy frontem do klienta", czyli zwykły szantaż, że jak nie podasz
    hasła, to zniszczymy ci sprzęt, a i tak się do niego dostaniemy, to nie
    jest stanie "frontem do klienta" (czyli do obywatela, który ci płaci,
    czyli jest twoim pracodawcą). To zwykłe kurewstwo. O łamaniu prawa z
    litości nie wspomnę.
    Ty nie jesteś od tego żeby sprawdzać komuś aparat fotograficzny "bo ci
    się coś wydaje i być może coś znajdziesz, bo być może ten ktoś jest
    szpiegiem", tylko musisz mieć do tego podstawy.
    Pierdolenie, że coś się źle kopiuje jest nie na temat.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr