  • Data: 2022-01-13 14:52:35
    Temat: Re: Covid maska na peronie metra Warszawa pracownik
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 13 stycznia 2022 o 08:32:02 UTC+1 Tomasz Kaczanowski napisał(a):
> [...]
    nie chce nosić maski w metrze to wystarczy, że się przebierze w szmaty z logo metra.
    To, w przeciwieństwie do noszenia szmat z logo kulsonerii (a właściwie to tylko
    kulsonerii czy jeszcze jakichś nie można - wojskowych, straży granicznej, więziennej,
    pożarnej?), nie jest karalne.

    > przy okazji tu jest jedna z kilku analiz, które czytałem:
    > https://paniprawnik.com/maseczki-wciaz-nielegalne-an
    aliza-w-oparciu-o-wyroki-sadu-najwyzszego-i-trybunal
    u-konstytucyjnego/

    Całkiem niezłe.
    Ciekawie, czy w jakiejś ustawie jest explicite zapisany zakaz poruszania się z
    niezakrytym przyrodzeniem...