  • Data: 2022-01-13 14:55:53
    Temat: Re: Covid maska na peronie metra Warszawa pracownik
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 12 stycznia 2022 o 21:57:09 UTC+1 Shrek napisał(a):
    > Czemu - akurat metro ma chyba lepszą wentylację niż naziemne?

    Hmm, od pinokia się zaraziłeś, że w kościołach zgromadzenia bezpieczne, bo sufit
    wysoko, ale na ulicy już nie, bo niebo za nisko? ;P

    Ale z dwojga złego na tej samej trasie o wiele lepiej jednak jechać metrem.
    Ogólnie ok. 2 razy szybciej niż na ziemi.
    Pociągi nawet co 2 minuty w szczycie - więc jak już się nie da znaleźć wagonu bez
    pokemona, to za 2 minuty następny pociąg.
    No i pociąg ma 6 wagonów - zwykle w 3 i 4 jest po pierwsze o wiele puściej, a po
    drugie nie ma pokemonów.
    Ale dalej twierdzę, że kulsony spacerkują, a nie interweniują. Może mam pecha.