  • Data: 2005-06-22 19:36:32
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: krys [Wed, 22 Jun 2005 12:41:01 +0200]:

    > A co mnie to obchodzi, skoro ja się boję psów, moje
    > dziecko się boi psów, nie życzę sobie, żeby mnie jakiś
    > pies obwąchiwał i zbliżał się do mnie; a na dodatek
    > mam prawo przebywać na ulicy?

    A to ok: a jak ja sie boje facetow w dresach i moje dziecko
    boi sie facetow w dresach, to moze mnie nie interesowac ze
    oni chca w tych dresach lazic i NIECH KTOS IM ZABRONI? ;)

    A jak ja sie boje samochodow, i moje dziecko sie boi... ;>

    Mowiac krotko: g... mnie obchodzi, czy ktos ma uraz do
    mojego psa. Dopoki moj pies nie stwarza dla tego kogos
    realnego zagrozenia, to co mnie obchodzi ze on sie boi?

    Kira