  • Data: 2005-06-15 19:02:59
    Temat: Re: Chca wprowadzic oplaty za kompy:(
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dembiński wrote:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:
    >
    > [snap]

    > To proponuję od razu zdemontować państwo i oddać wszystkie domeny
    > życia społecznego we władanie kasiastym 'bonzom'.

    Jaaaaaaaaasne... A co jeszcze proponujesz, komunistyczny złodzieju?
    "Abonament" na np. prawo do chodzenia do sklepów? "Abonament" za prawo
    do używania aparatów fotograficznych? Bo bez tego to 'kasiaści bonzowie'
    odpowiedzialni za np. pieczenie chleba czy produkcję kliszy nas,
    biednych szaraczków zjedzą...

    Kurcze, dlaczego te 'ochronne' pomysły takich cholernych komunistów
    przypominają mi pomysły mafii na 'ochronę drobnych przedsiębiorców'?