eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy › Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
  • Data: 2011-04-19 07:49:11
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl>

    > Gdy kupujemy w sklepie to dostajemy i płacimy raczej w tym samym czasie.
    > Natomiast cała filozofia Allegro to kliknięcie i wpłata z elektronicznego
    > banku najpierw.

    Ale tu nie ma wcale innej filozofii. Po prostu wygodnie tak to robić do
    momentu gdy nie pojawią się problemy.

    > Gdy takie coś się zdarza to można kupować u tych co mają dużo pozytywnych
    > komentarzy.

    To niczego nie gwarantuje. Wszystkie większe oszustwa na tym właśnie
    polegają, że najpierw zbiera się odpowiednio dużo komentarzy by potem
    przestać realizować opłacone zamówienia.

    > Dlaczego to sprzedający ma ryzykować nieodebrania przesyłki?

    Bo chce sprzedać

    > Poza tym dla odbiorcy jest niedobra opłata za pobranie, mnie w Allegro
    > przeszkadza opłata za przesyłkę.

    Zależy czy przesyłkę dostaniesz. Jak nie, to znaczy, że ta opłata
    zabezpieczyła Cię przed poniesieniem poważniejszej straty.