eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy › Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
  • Data: 2011-04-26 13:12:03
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Apr 2011, witek wrote:

    > "absolutnie nie" dotyczy słowa najpierw.
    > Mamy kliknięcie i zawarcie transakcji i na tym nastepuje koniec allegro jako
    > pośrednika
    > Transakcja została zawarta

    100% zgoda.
    Można iść do sądu i żądać "wydania", wygrana wydaje się pewna.

    > i przedmiot zmienił właściciela.

    Stanowczo sprzeciwiam się jakoby :)

    Podstawa? - pytanie: a co było przedmiotem?
    Jeśli procesor o numerze seryjnym 2971-542037-UDLE9673, to trzeba
    przyznać Ci rację. O ile umowa nie stanowi inaczej rzecz jasna :)

    Ale jeśli to "procesor QUAD 8700", to:

    > Teraz on już jest twój.

    ...wychodzi, że:
    _117.html

    ...ma przestarzałą treść i art.155.2 zmienili, a to łotry ;)

    > Sprzedawca ma obowiązek go wydać, a kupujący zapłacić.

    To prawda, i wnoszę aby ktoś mi nie implikował czegoś innego
    niż tylko to co podnoszę :)
    NIEZALEŻNIE od tego, że kupujący jeszcze nie jest właścicielem,
    czy to z okazji braku "oznaczenia tożsamości" czy z treści
    umowy - obowiązek realizacji umowy jest.

    pzdr, Gotfryd