    From: maciek <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boundle... czy oprogramowanie boundle jest 'pelnoprawne'?
    Date: Fri, 23 Jun 2006 17:01:52 +0200
    Sender: w...@c...chello.pl

    jureq napisał(a):

    > Przeczytaj licencję obu wersji. Ja ci nie powiem, bo nie podajesz nazwy
    > programu.

    To jest Adobe Photoshop ver 6 BOUNDLE i upgrade do CS2 BOX. Niestety nie
    moge przeczytac licencji, bo kupujac przez internet nie mam do nich
    dostepu. Sprzedawcy mowia tylko, ze BOUNDLE polega na tym, ze musi byc
    sprzedawane 'z czyms', czyli na przyklad z myszka tak jak na przyklad
    OEM Microsoftu. Oni zamiast myszki daja upgrade do wersji CS2 BOX, wiec
    zachowuja ograniczenia wersji BOUNDLE i ich dzialanie jest legalne. A ja
    mam watpliwosci, szczegolnie, ze ci sprzedawcy zwykle w opisie aukcji
    nie informauja ze to BOUNDLE plus upgrade, tylko to trzeba z nich wyciskac.
    Pozdrawiam.