eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Sun, 29 May 2022 08:22:27 +0200
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <m9DhK.269568$4c1.215482@fx13.ams1> <t67qtb$122t$1@gioia.aioe.org>
    <yeWhK.1133819$sb1.638137@fx11.ams1> <t6abt6$1i8t$1@gioia.aioe.org>
    <UnBiK.416739$3b1.129375@fx14.ams1>
    <628b18e5$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <s%YiK.653262$2OB.145227@fx09.ams1>
    <628c5d9c$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <qaZiK.653263$2OB.120320@fx09.ams1>
    <628d0ce8$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <0XejK.323408$4Og.30193@fx08.ams1>
    <628db751$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <KcjjK.437478$3b1.376358@fx14.ams1>
    <628e5e38$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ZzjK.1154721$sb1.1133040@fx11.ams1>
    <628efcd3$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <o0VjK.1154724$sb1.878750@fx11.ams1>
    <62905f4c$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <_9fkK.437990$3b1.226097@fx14.ams1>
    <6291c20f$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <aBAkK.268032$ep1.160618@fx03.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Mowa o prawie głosu w sprawie chałupy, nie gminy gdzie ta chałupa jest.

    No to się zgadzamy - na temat chałupy masz oczywiste prawo, na temat
    gminy niech decydują mieszkańcy.

    > Teoretycznie mienie państwowe, drogi, parki, trochę budynków to taka
    > współwłąsność obywateli.

    NIe do końca - na ogół jest właśnie _samorządowe_ a nie państwowe.
    Notabene dość dobrym przykładem na wpierdalanie się "obcych" do spraw
    samorządowych jest państwowy "poligon" na placu piłsudskiego, który
    służy do szopek smoleńskich, przy oczywistej niechęci miejscowych. Drugą
    to nazwanie trasy łazienkowskiej imieniema naczelnego lotnika (jakby to
    władze warszawy zrobiły, to by była afera jak z zimnym lechem -
    kaczyńskiego>rondo jazdy polskiej>pomnik lotnika>wawelska;)). Swoją
    drogą ciekawe jak skończy się sprawa tych schodów jak już pisy pójdą w
    pisdu. Cokół już jest;)

    > Jak nie jak może to dotyczyć Twoich bliskich, nieruchmości, mienia
    > publicznego wypracowanego przez Twoich przodków i przez Ciebie?

    No trudno. Jak ktoś zmienia miejsce zamieszkania, to głosuje w nowym. W
    wyborach samorządowych to chyba oczywiste.

    > Trochę się tego znajdzie, od ewentualnych kwestii podatkowych na
    > ogólnych obowiązkach wynikających np. z obronności.

    Poważnie - płacisz jakieś podatki wynikające z obywatelstwa? Na
    ćwiczenia rezerwy cię wzywają?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!