  • Data: 2010-02-18 14:10:57
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:hljanf$tmi$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości

    > zasadnioczo duzo, bo to ich parking

    No i co z tego?
    A moj np. samochod. I jakim prawem mi uniemozliwiaja korzystanie z niego?
    Od kiedy to (nawet gdyby) zlamanie wenetrznego regulaminu debila bylo
    zezwoleniem na lamanie prawa?

    > ktorzy sa klientami stacji, w przewazajacej wiekszosci

    Nie musza byc! parking przy stacji benzynowej jest dla kierowcow.
    Mozesz jechac 800km byc padniety i wlasnie parkin na stacji po to jest bys
    sobie zrobil przerwe.
    Ja wiem, ze w Polsce inaczej sie to rozumie...

    > nie bylo by tak, gdyby cwaniaki nie robiluy sobie ze stacji darmowych
    > parkingow

    Wystarczy odpowiednie oznakowanie. W UK przy miejscach parkingowych masz
    duzzze tabliczki z informacja ile, za ile i daczego. Przy kazdej zatoczce.

    > pewnie, mozesz sobie pewnie parkowac i 10 godzin, i to co dziennie i to
    > nie tylko ty, ale i pol pobliskiego biurowca
    > a dla klientow stacji zostana tylko miejsca pod dysrtybutorami a kierowni
    > stacji bedzie zadowolony :)
    > zastanow ty sie

    No i?
    Czy tak jak ktos kogo tu nie lubie napisal, ze zastosowac szlaban, to
    wystarczy, mozna dac informacjie, ze parking darmowy 2 godziny po 2
    godzinach kazda godzina to 100zl. Wsadzic bilecik parkingowy, zamknac wyjazd
    i jesli delikwent nie ujsci oplaty na miejscu spisac protokol. Duzy problem?
    W tym wypadku pewnie olbrzymi, bo nie da sie nalozyc po 15 minutach klampy
    za 300zl...
    A powiedz mi co w sytuacji jak ktos zatankuje i nie zaplaci bo np. braknie
    kasy? Tez zaloza klampe?

    > tak masz racje, to buractwo i ptymitywizm, robic sobie ze stacji darmowy
    > parking

    Bo taki ma byc dla kierowcow. Po to miedzy innymi placisz podatek w paliwie.

    > nie sa kasowani, jesli korzystaja tylko ze stacji

    Serio? Jak zatankuje paliwo i sobie pojdzie na maakdonalda - tez nie zaloza
    klampy?

    > no pewnie, zwinac interes bo bydlo parkuje jak chce i generalnie uwaza ze
    > wszystko mu wolno, chamstwo trzeba plenic, a nie mu ustepowac

    Myslec! Myslec! Myslec!
    Nie robic dzikich regulaminow, polowan na kierowcow, to jedynie pokazuje, ze
    polska to kraj dzikusow. Czy milo ci zyc w kraju dzikim?

    > ale cos sie uparl na te dwie godziny, problem sie wzial stad, ze na tej
    > stacji ludzie parkowali po 8 godzin i wiecej, a niekiedy zostawiali
    > samochod na kilka godzin pod dystrybutorem, uwazasz ze to jest ok, a
    > zakladanie blokady nie?

    Ale to mozna zrobic w sposob cywilizowany.
    Wiesz, w UK, malo kto korzysta z parkingu przy stacji, bo zakupy na stacji
    czy kawe, tudziesz z toalety korzystaja zaraz po zatankowaniu i zaplaceniu,
    zostawiajac pojazd przy dystybutorze:)
    Z poczatku mnie to wkurwialo:) ale teraz juz wiem o co chodzi:) I sam tak
    robie:))) Chcialbym to zobaczyc w Polsce, gdzie tankuje sie w biegu, leci
    sie placic i odjezdza sie z pod dystyrbutora z predkoscia swiatla:)))
    A moze sie starzeje... A moze zaczelem sie szanowac, bo zobaczylem jak inni
    to robia...