  • Data: 2010-02-18 14:10:59
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb wrote:

    > "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie wnikam w statu i w definicje "Stacji Benzynowej" ale wydaje mi sie, ze
    > nie!

    Wydaje Ci się, jak słusznie zauważyłeś. Nie chodzi o definicję, tylko o
    teren. Na moje podwórko mogę Cie wpuścić, albo nie - to samo dotyczy terenu
    stacji - jak właściciel zadecyduje, ze parking tylko dla klientów, to
    znaczy, że ma być dla klientów, a nie okolicznych biurowców.
    > Mam wrazenie, ze to reguluja odzielne przepisy.

    http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryI
    d=4005251&contentId=56278

    > No i?
    > Ta stacja jest w UK czy w Polsce?

    No i nie wiem, jak tak światowy koncern może pozwalać na takie praktyki pod
    własnym logo. Przeciez to psuje wizerunek firmy.

    > Kierwonictwo tej stacji jest angielskie czy Polskie?
    > Zastanow sie, bo tym linkiem tylko dajesz dowod na debilizm polskich
    > kierownikow koncernow zagranicznych...

    Mi to wisi, im mniej koncernów, tym lepiej dla mnie.

    > Poza tym BP Polska nie ma nic wspolnego prawnie z BP UK:)
    > To dwa odzielne podminoty z tym samym bosem:)

    I tym samym zielonym słoneczkiem.