  • Data: 2010-02-18 13:58:32
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 14:33:15 +0100, szerszen napisał(a):

    > a konkretnie ktory paragraf?

    Na przykład art191 kk oba paragrafy, może być art 278/1, art 284/1. Lecimy
    dalej art288/1 dalej art289/1

    > wiec postulujesz, ze to stacja ma dostawac w dupe, czy tak czy tak, bo nie
    > dosc ze beda ja bezmogi blokowac, to jeszcze chcesz im wytracic wszelkie
    > mozliwe sposoby egzekwowania naleznosci

    Powiedz mi. Jakim cudem wszystkie stacje poza tymi kilkoma problemu nie
    widzą?

    > moze nie wiesz, ale to generuje kolejne problemy, zglaszanie sprawy, wizyty
    > na komendzie, zeznania, sprawy, czas, pieniadze na prawnikow itd, itp
    > nie widze powodu,

    Lepiej bawić się w Punishera i samemu wymierzać sprawiedliwość. Doprawdy
    zabawne. Jak złapię włamywacz w domu, to tym tokiem rozumowania mogę
    zamknąć go na parę miesięcy w piwnicy, bo przecież zgłaszanie tego na
    policję to tylko komplikacje?

    --
    marcin