  • Data: 2006-06-15 09:39:34
    Temat: Re: Bazy danych - integralna część aplikacji?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Jun 2006 23:55:34 +0200, akala napisał(a):

    > no już nigdy więcej nic od ciebie nie kupię i podpowiem to samo znajomym.
    > problem polega na tym ,że aktualnie obowiązuje "rynek klienta" a nie "rynek
    > producenta."
    > I nie wydaje mi się byś długo szyfrował bo nie bedziaesz miał co szyfrować.

    Ale to już co innego :-)
    I z tego powodu właśnie klient mojej firmy ma pełny dostęp do danych
    i jeszcze przymykamy oko jak je modyfikuje ręcznie. Sam nawet im podsyłam
    skrypty do tego (za co dostaję opieprz od naszego serwisu).

    Ale wątek jest o prawnych aspektach szyfrowania danych i utrudniania
    dostępu.

    Pozdrawiam,
    Henry