  • Data: 2013-11-19 16:24:21
    Temat: Re: Axa Direct nie chce wypłacić odszkodowania
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> Wrote in message:

    > Dzięki, już tam byłem prędzej.
    > Nie chce mi się składać skargi. Niech mi nikt nie mówi, że Axa nie
    > zna prawa. I że trzeba im je przedstawić.

    Przecież nikt tak nie twierdzi i nie taka jest rola RzU.
    Oczywiście zrobisz jak uważasz. W moim przypadku skarga do RzU
    podniosła wysokość odszkodowania o ponad 500% (z kwoty 4- do
    5-cyfrowej) - za cenę jednego czy dwóch znaczków
    pocztowych.
    Chętnie poznam przeciwne doświadczenia, jeśliby się ktoś chciał
    podzielić.

    > Gdyby gościu, który miał pierwszą kraksę w życiu, nie znał
    > przepisów, to rozumiem, ale mam w tym w tym wypadku do czynienia z
    > zawodowcem, który dziennie obrabia pewnie dziesiątki taki spraw. I
    > statystycznie wie, że tylko promil będzie twardo żądał należnych
    > odsetek :-(

    To jest argument przeciwko interwencji RzU? Wg mnie zdecydowanie za.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup