  • Data: 2013-11-19 15:44:00
    Temat: Re: Axa Direct nie chce wypłacić odszkodowania
    Od: grzech <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-19 14:59, Zbynek Ltd. pisze:

    > Dzięki, już tam byłem prędzej.
    > Nie chce mi się składać skargi. Niech mi nikt nie mówi, że Axa nie zna
    > prawa. I że trzeba im je przedstawić.
    >
    > Gdyby gościu, który miał pierwszą kraksę w życiu, nie znał przepisów, to
    > rozumiem, ale mam w tym w tym wypadku do czynienia z zawodowcem, który
    > dziennie obrabia pewnie dziesiątki taki spraw. I statystycznie wie, że
    > tylko promil będzie twardo żądał należnych odsetek :-(

    I właśnie o to chodzi. Tanie ubezpieczenia wychodzą generalnie dosyć
    drogo. Trzeba się niestety przekonać o tym na własnym tyłku.
    Wydawało mi się, że czekanie na wyrok karny, by wypłacić odszkodowanie
    to stary numer i dziś nikt na niego się nie nabierze. Już to kiedyś
    przerabiałem. Jedyna rada to natychmiastowe wezwanie do wypłaty kwoty
    bezspornej odszkodowania i naliczanie odsetek. Skutkuje. Jakby co, jest
    to dobra lokata. Oprocentowanie wyższe niż na rachunkach bankowych.
    Czasami trzeba wyegzekwować sądownie ale i tak się opłaca.