eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoApelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach] › Re: Apelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach]
  • Data: 2022-05-06 16:31:38
    Temat: Re: Apelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach]
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 May 2022 15:53:58 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Ale jakoś tak wychodzi że na Kościół się łatwiej bluzga niż na wyznanie
    > żydowskie ;-)
    >
    > A jak ktoś napisze Żyd to ma fobię a jak pedał w sutannie to opisuje
    > rzeczywistość.
    >
    > Ty mas jakąś fobię na słowo Żyd. Popartą rozumem czy wiarą ;-)

    Tak się zastanawiam czy warto ci odpisać. No, znaj chamskie serce,
    odpiszę jeszcze raz. Otóż co do bluzgania na Kościół to nikt
    praktycznie tego nie robi ponieważ większość jest dobrze wychowana. Ja
    tego też nie robię i to w stosunku do każdego kościoła więc nie bardzo
    wiem jak to z tą łatwością. Ale ty zapewne lepiej znasz to z własnego
    doświadczenia :) Że nie bluzga się to jedna sprawa a całkiem druga że
    Kościoła rozumni ludzie nie lubią, bo kto lubi oszustów.
    Co do pedofili (bo pedał to inaczej homoseksualista a nie o nich ci
    drogie dziecko przecież chodzi), to zapewniam cię że większość ludzi
    wkurwiają na równi z kościelnymi pedofile inżynierzy, piekarze oraz
    szewce. Wszelako kościelni jakby trochę bardziej, bo publicznie
    przedstawiają się za wzór etyki do naśladowania czego inżynierzy jako
    żywo nie robią.
    Fobia to nieumotywowany lęk, Masterku i nie mam żadnych fobii. Ani wobec
    Żydów ani Francuzów ani pająków. Więc z połajanki Filipka któremu
    wszystko się kojarzy z Żydem, jak nie przymierzając Jasiowi z dupą nie
    wyciągaj błędnych wniosków.

    --
    Jacek
    I hate haters.