    From: "ramzes.net" <r...@t...co.w.nicku>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 26-letni student c.d.
    Date: Wed, 11 Sep 2002 01:55:08 +0200

    > "Umowe o dzielo mozemy podpisac z Panem tylko pod warunkiem , ze ma Pan
    > uprawnienia do tworzenia stron WWW"

    Do tworzenia stron www nie potrzeba zadnych uprawnien.
    W zasadzie to do tworzenia stron moglbys nawet nie miec skonczonej
    podstawowki i znac tabliczki mnozenia... Jakie to ma znaczenie ?
    Twoj klient chyba lekko przesadza. Nie chca po prostu placic podatku od
    Ciebie chyba...

    > Czy nie wystarczy, ze jestem studentem informatyki ?

    Nie ma to znaczenia, choc niektorym sie wydaje, ze informatyk, to ktos,
    kto jest do tego stworzony.
    Wiekszosc informatykow nie potrafi zrobic porzadnej strony www, pomimo
    perfekcyjnej znajomosci html, php itd itd

    Pozdro.
    Marcin