  • Data: 2004-01-31 14:02:43
    Temat: Re: 2 razy ten sam Windows na jednym komputerze
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przekonaująca odpowiedź. Znadź mój post bvg8t0$9ee$...@n...telbank.pl tam
    > masz odpowiedź.

    :) powiem tak: "nie przekonująca odpowiedź"
    ogolnie nie mialem zamiaru cie przekonywac.
    to co napisalem mialo byc jedynie zwroceniem uwagi na fakt, iz niektorzy maja
    takie potrzeby. jesli Ty ich nie masz i nie widzisz, niech tak zostanie.

    > Backup?
    pod warunkiem, ze mowimy o kopii wykonanej ghostem, driveimage itp.
    (czyli backup jako klon systemu). kazda inna mija sie z sensem i jest
    tylko przedłużeniem agoni systemu.

    > Mnie w przypadku M$ to już nic nie dziwi.

    niestety mnierowniez ale MS nie jest tu wyjatkiem :)