  • Data: 2005-08-19 21:24:40
    Temat: Re[2]: Wynajem mieszkania i umowa notarialna
    Od: Kuba <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W liście datowanym 19 sierpnia 2005 (22:12:24) Robert Tomasik
    napisał(-a):

    RT> Umowa zawarta przed notariuszem tak naprawde nie zabezpiecza
    RT> wynajmujacego lokal przed nieuczciwoscia najemcy. Moim zdaniem zbedny
    RT> wydatek. Chyba, ze w umowie sa zawarte jakies zabezpieczenia oraz
    RT> dobrowolne poddanie sie egzekucji. Ale to troche strzelanie z armaty
    RT> do wróbla moim zdaniem.

    O! No to jest juz cos! Czyli - jak rozumiem - nalezy przygotowac umowe
    w formie aktu notarialnego zawierajacego dobrowolne poddanie sie przez
    lokatora ewentualnej egzekucji. A co mi to daje - nie musze isc do
    sadu z pozwem o eksmisje i czekac szmat czasu na jej rozpatrzenie? No
    i dlaczego uwazasz, ze to strzelanie z armaty do wrobla?

    Dziekuje i pozdrawiam,
    Kuba.