  • Data: 2022-06-13 21:11:34
    Temat: Re: 13-latka koło Kijowa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Jun 2022 21:53:31 +0200, n...@o...pl wrote:

    > Jak trzeba być jebniętym, by wymyślać jakieś pseudo zagrożenie ze strony
    > uciekającej 13-latki.
    > I nie zostali oskarżeni, bo nie wiadomo kogo.

    Zostali oskarzeniu "zbiorowo" przez dziennikarza.

    > Skąd wiesz czy pod pazuchami nie mieli pistoletów? A może właśnie zapisali się
    > do organizacji terrorystycznej i szli dokonać samobójczego ataku do przedszkola
    > pełnego dzieci?

    No ba - przeciez masz fonie i opis.
    W okolicy strzelano.

    Operator zglosil kilka osob "z AK47".
    Gdzie on sie tego AK47 dopatrzyl to ja nie widze.
    Jedna osoba niesie cos dlugiego, podejrzewam bardziej RPG, ale moze i
    kalasz.

    Operator bardzo chcial sobie postrzelac, to tak powiedzial,
    czy po prostu podejrzliwy byl?

    Reszta wyraznie nic nie niesie. Ale moze wystarczy przynaleznosc do
    "uzbrojonej grupy" ?

    No i co? No i wladz amerykanskich to nie interesuje :-)

    A moze lotnicy sie naprawde dopatrzyli czegos podejrzanego.
    Jeden w reku, drugi na plecach.

    Kiedys byl film, gdzie reporter niosł teleobiektyw na plecach.
    Mozna pomylic z RPG z powietrza.
    Szukalem, wyskoczylo tylko to, moze i to to wtedy widzialem.

    No ale dalej dumajac ... jak w okolicy strzelaja, to mieszkancy
    sie w domach chowaja, czy biorą kałasze i na patrole pilnowac okolicy
    idą?
    Wiec z kim ten reporter szedl ... niewinnych mieszkancow namowil na
    pokazanie strefy walk, czy jednak na jakis "ruch oporu" trafil?
    Jakos slabo uzbrojeni, wiec chyba nie ruch ...

    > Może dzień wcześniej w tym miejscu byli tak samo ubrani
    > mężczyźni, którzy zaatakowali kogoś-tam? Skoro nic nie wiesz, to dlaczego
    > pierdolisz coś o zabijaniu?

    Czytasz - w rejonie strzelano, nie dzien wczesniej, tylko aktualnie.

    A cholera wie - moze i dzien wczesniej, wiec w dniu nastepnym pojawili
    sie dziennikarze i helikoptery z zadaniem strzelania do strzelajacych
    :-(

    J.