  • Data: 2022-06-14 00:18:56
    Temat: Re: 13-latka koło Kijowa
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No ba - przeciez masz fonie i opis.
    > W okolicy strzelano.

    No widzisz, niedaleko strzelano. Kto wie, może to oni byli?

    > Operator zglosil kilka osob "z AK47".
    > Gdzie on sie tego AK47 dopatrzyl to ja nie widze.
    > Jedna osoba niesie cos dlugiego, podejrzewam bardziej RPG, ale moze i
    > kalasz.

    Sam widzisz, strzelanie nie było bezpodstawne.

    > Operator bardzo chcial sobie postrzelac, to tak powiedzial,
    > czy po prostu podejrzliwy byl?

    Helikopter się trzęsie, może widział kałasze. A może faktycznie mieli RPG.

    > Czytasz - w rejonie strzelano, nie dzien wczesniej, tylko aktualnie.

    No to tym bardziej. Może szli do przedszkola zabić dzieci?

    Więc nadal co pierdolisz o zabijaniu, kto wie jakie mieli zamiary?