eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo0,51promila wykroczenie czy przestepstwo › Re: 0,51 promila wykroczenie czy przestepstwo [A co to za różnica? Potencjalnym mordercom mówimy NIE]
    From: "tch" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 0,51 promila wykroczenie czy przestepstwo [A co to za różnica?
    Potencjalnym mordercom mówimy NIE]
    Date: Wed, 4 Feb 2004 13:18:57 +0100

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bvqiva$bpo$1@news.telbank.pl...

    > Naucz się jednego na przyszłość (jak odzyskasz prawo jazdy) jak wypijesz 1
    > piwo, to za kółko siadasz po upływie 1 godziny od skończenia picia (masz
    > wtedy 0 promili i jesteś bezpieczny dla innych no i dla siebie), po dwóch
    > piwach wsiadasz po 3 godzinach. Sprawdzone na kilku osobach przy pomocy
    > policyjnego alkomatu. Niektóre osoby mogły prowadzić wcześniej, ale te
    > czasy które podałem są bezpieczne dla praktycznie wszystkich.

    > Niestety??? Bardzo dobrze, że masz odebrane.

    > O ile się orientuję to 0,5 jest taką granicą. Ale nie zmienia to faktu, że
> [...]

    hmm to ciekawe ze 0.3 promila i człowiek pijany
    niedaleko stąd w niemczech wypijasz dwapiwa i jedziesz
    tam granica jest 0,5 i prawo niemieckie uznaje że jesteś trzeźwy
    a nie kojarzę żeby niemcy mieli wyjątkowo silną głowę
    raczej to nasza specjalność.
    wniosek daj mi prawo a z każdego zrobię kryminalistę
    z ciebie też...........