  • 11. Data: 2023-05-15 08:40:05
    Temat: Re: RCB alert [donieść na balon na komisariat]
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 15 maja 2023 o 06:35:37 UTC+2 Shrek napisał(a):
    > Bez sensu - do szatni się chodzi z numerkiem:P

    Sprawdzić, czy nie "Miś" ;>

  • 12. Data: 2023-05-15 15:40:57
    Temat: Re: RCB alert
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 14 May 2023 16:29:18 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zadzwonić po Policję.

    Jeden amazonek znalazł kacapską rakietę w lesie i powiadomił kulsonariat.
    Funkcjonariusze chyba byli zawaleni robotą, bo dotarli na miejsce po dwóch
    dniach.
    Jak na państwo z paździerza to i tak nie najgorszy wynik.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2023-05-15 16:05:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.05.2023 o 15:40, Olin pisze:

> [...]
    > dniach.
    > Jak na państwo z paździerza to i tak nie najgorszy wynik.

    Mogła od razu po Policję dzwonić.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 14. Data: 2023-05-15 16:06:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.05.2023 o 06:35, Shrek pisze:
    > Tak bez stawiania zarzutów da się coś zrobić? Dziwne;)
    Dla Ciebie wszystko jest dziwne, bo nie masz o tym pojęcia zielonego.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 15. Data: 2023-05-15 16:30:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 May 2023 22:42:31 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Pisałeś o jakiś mitycznych postaciach, a nie Policji. Policjant
    > natomiast, to ma zabezpieczyć miejsce do czasu przyjazdu uprawnionych
    > organów. Co ma numerek jakiś do rzeczy? Chcesz numer rejestracyjny balona?

    Numerek stosownego paragrafu czy artykułu.
    Bo na jakiej podstawie ma zabezpieczyc?
    Sp* obywatelu do sądu cywilnego :-)

    A ktos w ogóle kulsonowi powiedział, ze teraz jest polowanie na
    balony? I gdzie nalezy meldować ... bo co tu jest uprawnionym organem?

    J.

  • 16. Data: 2023-05-15 17:19:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sprawdzić, czy nie "Miś" ;>

    W misu numerek był - płaszcza nie było:)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-05-15 17:21:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dla Ciebie wszystko jest dziwne, bo nie masz o tym pojęcia zielonego.

    Jak się do czegokolwiek przykłada waszą kulsonią logikę, to świat się
    robi przyjazny logice jak fizyka kwantowa:P Przecież to ty zacząłeś, że
    jak przychodzi obywatel to trzeba numer czynowi zabronionemu nadać, bo
    inaczej nie ma jak cokolwiek zrobić. No to pytam jaki jest numer na
    upadek kacapskiego balonu z białorusi:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2023-05-15 17:59:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-05-15 o 17:19, Shrek pisze:

    > W misu numerek był - płaszcza nie było:)

    Ale może metody załatwiania problemu są podobne.
    "Pański numerek jest pusty, więc kolega dał płaszcz sąsiedni"
    czy jakoś tak, więc może te numerki też tak przydzielają.

  • 19. Data: 2023-05-15 18:08:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.05.2023 o 17:59, cef pisze:

    > Ale może metody załatwiania problemu są podobne.
    > "Pański numerek jest pusty, więc kolega dał płaszcz sąsiedni"
    > czy jakoś tak, więc może te numerki też tak przydzielają.

    Masz rację - dają dowolny a jak stwierdzą że się mylili to zmienia.

    Proces stwierdzenia że kulson się myli i do tego przyznaje można śledzić
    na przykładzie stwierdzenia roberta, że AED działa dopiero jak pikawa
    stanie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2023-05-15 22:21:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.05.2023 o 16:30, J.F pisze:

    > Numerek stosownego paragrafu czy artykułu.
    > Bo na jakiej podstawie ma zabezpieczyc?
    > Sp* obywatelu do sądu cywilnego ?
    Ale numerek do czego? Nie obraź się, ale nie chce mi się domyślać się o
    co Ci może chodzić i wypisywać Ci jakiś "numerków", dokąd nie
    sprecyzujesz, o co Ci chodzi.
    --
    (~) Robert Tomasik