  • Data: 2003-07-19 12:13:31
    Temat: Prosze o pomoc - KK
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nie byłem nigdy skazany, nie miałem żadnych zatargów z prawem, mam wzorową
    opinię, ale dzięki pewnej osobie zostałem oskarżony o przestępstwo z art. 270 §
    1 KK. Wedlug mnie niesłusznie, ale wiem że nie mi to rozsądzać :(

    Mam trzy bardzo ważne dla mnie pytania :

    Oto treść w/w paragrafu : "Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub
    przerabia dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa, podlega
    grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy
    do lat 5"

    Pytanie nr 1 : czy najniższa kara jaka może mnie ewentualnie spotkać to sama
    grzywna czy grzywna i ograniczenie lub pozbawienie wolności?

    Od pewnego czasu rozpoczynałem starania o licencję pilota, lecz wedle prawa
    lotniczego aby ją uzyskać nie mogę być "skazany prawomocnym wyrokiem sądu".

    Pytanie nr 2 : Jaka jest definicja "skazany prawomocnym wyrokiem sądu"? Czy
    chodzi tutaj o grzywną, czy pozbawienie lub ograniczenie wolności?

    Pytanie nr 3 : Czy wybierając najgorszy z możliwych scenarjuszy miałbym jeszcze
    w życiu szansę o ubieganie się o w/w lcencję?

    Bardzo proszę o pomoc, jestem załamany :(
    Pozdrawiam !