  • 21. Data: 2002-08-20 09:24:08
    Temat: Re: Problem z bankiem
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    A.B. wrote:

    > Ja np. odpowiedz na to pytanie dostalem od informatyka z firmy robiacej cos
    > tam dla banku. Nie trzeba byc hackerem, wystarczy znajomosc sposobu
    > przetwarzania informacji o stanie kont.

    no tak trzeba shackierować bankomat :->

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 22. Data: 2002-08-20 19:49:20
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Chyba przekraczasz granice. Dobrego smaku. Sugerujesz, ze dalam komus
    kartę
    > zeby sobie zrobil zakupy i zgłosiłam jej kradziez? Zastanów sie zanim
    > ponownie zaczniesz komuś imputować podobne rzeczy.

    Nie imputuje niczego tobie Haniu (pozniej sobie sprawdze co to znaczy :))
    Po prostu rozpatruje kwestie jaka sytuacja miala u Ciebie i dlaczego bank
    postapil jak postapil.
    Dla mnie tak naprawde jak i dla banku jestes "jedna z wielu " (nie obrazaj
    sie odrazu).

    I piszesz ze u Ciebie w banku jest tak ze jak zastrzezesz karte ze ci
    zginela to biora odpowiedzialnosc za godzine w stecz bez uzycia pinu. No to
    chyba nie trzeba miec zbyt wielkiego IQ zeby wpasc na pomysl jak to
    wykorzystac ...
    PIszesz ze u Ciebie nie bylo problemu i nie robili zadnego dymu. Moze
    pieniadze wogole ci z konta nie zniknely wiec nie bylo sprawy . Pytam wiec
    kiedy i czy wogole zniknely ci pieniadze w trakcie czy po zgloszeniu ...

    czy to znaczyze przekraczam jakies granice ? hmmm

    AndY

  • 23. Data: 2002-08-20 19:51:47
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > PIszesz ze u Ciebie nie bylo problemu i nie robili zadnego dymu. Moze
    > pieniadze wogole ci z konta nie zniknely wiec nie bylo sprawy . Pytam wiec
    > kiedy i czy wogole zniknely ci pieniadze w trakcie czy po zgloszeniu ...

    Zglosilam telefonicznie zaginiecie karty. Gdy zjawilam sie osobiscie w banku
    okazalo sie ze ktos moja karta zaplacil w sklepie - w czasie tej
    "gwarantowanej godziny". Poniewaz nie bylam to ja - bank zgodnie z
    regulaminem przejal na siebie te transakcje. Tyle

    HaNkA

  • 24. Data: 2002-08-20 19:55:28
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

> [...]
    > "gwarantowanej godziny". Poniewaz nie bylam to ja - bank zgodnie z
    > regulaminem przejal na siebie te transakcje. Tyle

    No to naprawde niesamowita historia :)

    nie nabijam sie ... serio ...
    ide na ich www luknac na ich oferte ...

    AndY

  • 25. Data: 2002-08-20 20:10:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie nabijam sie ... serio ...
    > ide na ich www luknac na ich oferte ...

    wg mnie warto. Przeszlam przez rozne banki - BPH, Slaski, Millennium, PKO BP
    SA (czyli ten z pomaranczowa kropka) i Citibank. Wszystkie okazaly sie
    porazką - z wyjatkiem Citibanku ale tu oczywiscie plusuje zlota karta:-))).
    Bank PEKAO potraktowalam standardowo ale jestem bardzo zadowolona z ich
    uslug. Nie wiem czy ma znaczenie fakt, ze bywam tam czesto i praktycznie
    zwracamy sie do siebie z pracownikami i kierownictwem tego oddzialu banku
    forma "pan/i + imie" Mysle, ze to tez jest jakis plus banku - nie jestes
    anonimowym nikim:-))))

    HaNkA

  • 26. Data: 2002-08-21 06:17:39
    Od: "Malchem" <m...@m...com.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
    wiadomości news:aju7ol$2i0$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > forma "pan/i + imie" Mysle, ze to tez jest jakis plus banku - nie jestes

    Też mam konto w PEKAO SA i też jestem bardzo zadowolony z obsługi jak i
    udogodnień takich jak wiele bankomatów w naprawdę niezbędnych miejscach, ale
    nie o tym. Chciałem dodać iż miałem bardzo podobną sprawę. Ktoś podwędził mi
    moje dokumenty (gdzie były i karty) i po tym jak telefonicznie je
    zastrzegłem ktoś wydał sporo z mojego konta. Bank nie robił najmniejszych
    problemów (mimo iż nie mam tak zażyłych stosunków z kierownictwem oddziału
    jak Hania). Dali mi nową kartę i na tym koniec. Dodam jeszcze że bank ten
    również oferuje ubezpieczenie od wypłat z konta z użyciem pinu z około 2zł.
    kiedyś przyszło do mnie takie pismo ale nie znam szczegułów bo narazie nie
    kożystałem.