  • 21. Data: 2006-06-23 20:59:50
    Temat: Re: Potrącenie pijanego
    Od: "buba" <b...@m...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Chełpisz się swoim flejostwem?

    masz jakiś problem, idź do psychologa, tutaj nikt ci w tej kwsetii nie
    pomoże

  • 22. Data: 2006-06-23 21:14:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    buba wrote:

    > masz jakiś problem, idź do psychologa, tutaj nikt ci w tej kwsetii nie
    > pomoże

    Problem masz ty, flejo.

    Jak się domagasz pomocy, to przynajmniej się wysil na tyle, żeby choć
    poprawnie pisać.

  • 23. Data: 2006-06-24 09:39:14
    Od: "buba" <b...@m...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Problem masz ty, flejo.
    >
    > Jak się domagasz pomocy, to przynajmniej się wysil na tyle, żeby choć
    > poprawnie pisać.

    bujaj się frajerze, na razie w tym wątku zadałeś kilka pytań, kiedy nie
    ma o co pytać bo sprawę przedstawiłem najbardziej rzetelnie jak mogłem.
    Więc jak nie przyszło ci nic do głowy to przyczepiasz się do literówek
    ? na pewno nie domagam sie już pomocy od ciebie bo ci ta pomoc nie
    wychodzi.

  • 24. Data: 2006-06-24 11:52:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    buba wrote:

    > bujaj się frajerze,

    *plonk*

  • 25. Data: 2006-06-24 14:34:00
    Od: "buba" <b...@m...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > plonk

    to bujanie było za fleje i posądzanie o picie w pracy (bo w pracy
    pisałem) i vice versa *PLONK*